🎓 Oferta dla Studenta

Umowy zawierane do 31.07.2026

1 miesiąc 0 zł

ŚWIATŁOWÓD FTTX – STUDENT

do 300 MBITPS

Umowa: do 31.07.2026

Internet Światłowodowy (bez TV)

1 miesiąc za pół ceny

  • Domowy Internet
  • Prędkość do 300 Mbitps
  • Upload do 150 Mbitps
  • Router FTTH 1xGE **
  • Cena uwzględnia rabat za:
  • Zgoda na fakturę elektroniczną 5 zł***
  • Zgoda na oferty marketingowe 5 zł***
  • Po zakończeniu okresu umowy: cena wzrośnie o 10 zł/mc
    (umowa przechodzi na czas nieokreślony)
  • Abonament: 45 zł/mc
PROMOCJA

22.5 PLN/ mc

później 45.0 PLN/mc

ŚWIATŁOWÓD FTTX – STUDENT

do 1000 MBITPS

Umowa: do 31.07.2026

Internet Światłowodowy (bez TV)

1 miesiąc za pół ceny

  • Domowy Internet
  • Prędkość do 1000 Mbitps
  • Upload do 250 Mbitps
  • Router FTTH 1xGE **
  • Cena uwzględnia rabat za:
  • Zgoda na fakturę elektroniczną 5 zł***
  • Zgoda na oferty marketingowe 5 zł***
  • Po zakończeniu okresu umowy: cena wzrośnie o 10 zł/mc
    (umowa przechodzi na czas nieokreślony)
  • Abonament: 60 zł/mc
PROMOCJA

30.0 PLN/ mc

później 60.0 PLN/mc

ŚWIATŁOWÓD FTTX – STUDENT

do 700 MBITPS

Umowa: do 31.07.2026

Internet Światłowodowy (bez TV)

1 miesiąc za pół ceny

  • Domowy Internet
  • Prędkość do 700 Mbitps
  • Upload do 150 Mbitps
  • Router FTTH 1xGE **
  • Cena uwzględnia rabat za:
  • Zgoda na fakturę elektroniczną 5 zł***
  • Zgoda na oferty marketingowe 5 zł***
  • Po zakończeniu okresu umowy: cena wzrośnie o 10 zł/mc
    (umowa przechodzi na czas nieokreślony)
  • Abonament: 50 zł/mc
PROMOCJA

25.0 PLN/ mc

później 50.0 PLN/mc

* Ceny opłat aktywacyjnych zależą od kosztów podłączenia – dlatego podajemy dwie wartości (blok / dom).

** w przypadku zmiany dostępu z sieci Metro światłowód do sieci FTTH świtałowód - dzierżawa routera światłowodowego dla obecnego Abonenta nie wymaga żadnej dopłaty.

*** Zgody marketingowe i e-faktury są dobrowolne. Przy ich udzieleniu naliczamy standardowe rabaty.

Najlepszy stosunek ceny do prędkości
Bez limitów transferu
Elastyczny okres umowy
Lokalny operator w Twojej okolicy

FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

FTTH to skrót od Fiber To The Home, czyli światłowód aż do domu. Oznacza to, że szybki internet dociera bezpośrednio do Twojego mieszkania lub domu przez światłowód – cienkie, szklane włókna, które przesyłają dane z prędkością światła.

W przeciwieństwie do starszych rozwiązań, jak np. sieć METRO, FTTH jest bardziej odporny na zakłócenia w zasilaniu. Dzięki temu Twoje połączenie internetowe pozostaje stabilne nawet wtedy, gdy w okolicy pojawią się przerwy lub wahania napięcia.

Ceny opłat aktywacyjncyh uzaleznione są od kosztów jednostkowych podłączenia do sieci. Dlatego z naszej strony wyznaczyliśmy dwie wrtości kosztów aktywacji - dla mieszkania w bloku i domku jednorodzinnego.

  • Ultraszybki internet – prędkości nawet do 1 Gb/s i więcej. Błyskawiczne pobieranie, zero lagów, płynne streamowanie w 4K.
  • Stabilność połączenia – niezawodne działanie niezależnie od pogody czy obciążenia sieci.
  • Gotowość na przyszłość – światłowód to inwestycja na lata, bez potrzeby ciągłych modernizacji.
  • Mniejsze zakłócenia – odporność na zakłócenia elektromagnetyczne oraz wahania w zasilaniu zapewnia czystszy sygnał i większą niezawodność.

Tak , Jeśłi uważasz , że chcesz mieć swój router w sieci Gemini , my założymy specjalną końcówke światłowodowa za która możesz podłączyć swój router sieciowy

Tak już wkrótce przełączamy naszą sieć na usługi z prędkościami dostepowymi do 2,5,8 Gbitps. Nie będzie to wymagało wymiany infrastruktury w twoim mieszkaniu

Jeśli jestes zainteresowany przełączeniem się na nową sieć FTTH. Skontaktuj się z naszym BOK pod numerem 12 446 4 888 lub wyślij maila pod adres bok@gemini.net.pl. Cały czas przełączamy wszystkich klientów na nową sieć. Dlatego tez nasz biuro będzie w stanie podać realny termin przełączenia na nowa usługę.

Tak. Już wkróce uruchomimy nową usługe TV. pozowli ona na ogladanie telewizji na swoim komputerze , telewizorze lub poprzez dekoder IPTV. Będzie z usługa catchup oraz PVR. trwają prace na jej wdrożeniem

>

Oczywiście , ponieważ nasi technicy pracują dużo dłużej niż jest czynny nasz BOK również w sobotami i niedzielami. Jeśli chcesz zgłosić usterkę po połączeniu z naszą centralą wybierz wewnętrzny 3 a później wewnętrzny 1. Uruchomi się autoamtyczny zapis zgłoszeń. Nalezy wtedy podac swoje imię i nazwisko , adres i opisac problem. Wiadomość ta jest wysyłana autoamtycznie do naszego serwisu. Nasi technicy oddzwonią do Państwa i udzielą pomocy. Nasz dział techniczny pracuje w tygodniu od godziny 8.00 do godziny 19.00 a w weekendy i Święta dyżurujemy od godziny 9.00 do godziny 19.00. System zgłoszeń pracuje 24h na dobę. Po godzinach pracy zgłoszenia sa rozwiązywane według kolejności.

Sieć Gemini Internet realizuje połączenia poprzez PPPOE. Dlatego musisz w konfiguracji swojego routera ustawić połączenia WAN PPPOE i wpisać login i hasło podane razem z umową. I tyle. Router po tej konfiguracji powinien pobrać dane z naszych serwerów